… BAKSUZ ?

… zašto bi sve bilo jednostavno kad može komplicirano. Eto i pošto sam ja valjda poslovično taki baksuz u životu kad te krene onda krene, … al’ kud baš stalno nizbrdo? Što bi naš narod rek’o ‘sjaši murta, da uzjaši kurta’ tako eto i mene neće pa neće … no nema veze … bit će opet ispočetka … *ebat ga ja sam od onih glupih jer kol’ko god puta padnem, nikako da ostanem dole, uvjek se dignem 😉 … Dat će BOG …
evo zato jedan kolaž, s meni jednom od ljepših pjesama, baš ono pravo za nadolazeće Valentinovo …

samo treba slušat riječi … (možda) 🙂

Oglasi

~ autora/ice DADO dana Veljača 4, 2008.

Komentiraj

 
