Insomnia

zarulja eto na, opet nesanica 😦 a nije da nisam imao namjeru spavat … morat ću ozbiljno počet razmišljat o reprogramiranju svijesti uostalom tko normalan u 4 i sitno ujutro ima otvoreno 20 i kusur tabova u Firefox-u dok je cijelo mjesto takoreći otišlo skupa s kokošima spavat? Nedostaju mi svjetla Grada, ako ništa drugo nesanica mi se čini manji problem tako jer ima daleko više ”sova” iako brutalno iskren prema samome sebi te iste ”sove” i nisu neko društvo u kojem bi nazovimo to ‘polu-uspavani’ hypersens poput mene bio dobrodošlo društvo (dobro da mi ‘cloaking device’ funkcionira), a ni meni 99,99% istih nije simpatično. Uostalom kome bi se iole ‘nenormalnom’ moglo imalo, ali stvarno imalo svidjet polu pokvareno, licemjerno i višelično društvo ‘normalnih ljudi’, meni se baš i nesviđa, rađe sam sam sa sobom ispred laptopa (znam da sam u neku ruku geek) dok ‘winamp’ šara po playlisti. Siguran sam da bih sad debelo spavao da mogu zagrlit svoju ‘bubamaricu’ 😉 (odmah mi se lice iskrivi u nešto zvano osmijeh pri samoj pomisli na najljepše oči na svijetu) 😉  😉  😉 …

Ponovo sam nabasao na stranice o INDIGO djeci (blogovi), ponovo jer očito moja ne/pažljivo uspavana podsvijest uspijeva prodrijeti kroz kaotičnu realnost i pronaći put, ako ne i usmjerit me ponovo na neke druge ‘vrutke’ 😉 … Ponekad mi jednostavno dođe da bih se najrađe probudio iz ovog učmalog sna, šugave okoline i ‘realnosti’ u naradu poznate i kao STVARNOST morat ću se malo više posvetit i tom segmentu ovih dana.

… sad mi je već krajnje vrijeme za poć odmorit oči, najbolje uz ‘Enigmu’ ili nešto od ‘Gregoriana’ sve lijepo na ‘shuffle’ i bog …

Oglasi

~ autora/ice DADO dana Listopad 16, 2007.

Komentiraj

 
